diumenge, 27 d’abril del 2014

Volcat 3ª etapa

Tercera etapa de la volcat. Em desperto amb bones sensacions a les cames pero sento com esta plovent...ai que patirem jaja. Sortim a les 7:30 direcció st. Llorenç de Morunys com més aprop més pinta de ploure. Arribem i feia fresqueta, apart de ja ploure una mica. Arribem al control de firmes i alguns participants no van sortir amb el clima que feia. Amb el Marc decidim sortir i si ho veiem que estem congelats o la cosa esta fatal al km 10 abandonar. Ens col·loquem a la sortida i es dona tret de sortida. Els primers km eren carretera avall, es va posar a ploure moltissim. Entre la pluja i el fred vaig passar els primers 2km molt malament tremolant de fred. Sort que despres va arribar la part bona...pujades de un % altissim que picaven amunt sense parar. Al cap de res vaig tornar a estar a temperatura normal, les cames tiraven molt. Primera baixada...ui que avui les pedres i arrels rellisquen molt. En cap moment em vaig trobar comode baixant (jo i el terreny fangos en baixada no ens duem be). Una etapa on jo tirava a les pujades i el Marc a les baixades. Corriols llargs amb molta pedra, arrels i curves tancades molt tecniques que si haguessin estat seques...la cosa seria molt diferent. Al haver tant corriol ens vam oblidar totalment del desnivell que estavem fent, disfrutant tan que ens vam oblidar de tot. Anecdota bona...arribem a un avituallament i agafo una barreta, la mossego...quina pedra!! amb el fred i ser de xocolata estaven molt dures. 

Ja quan arribavem (o semblava) veiem als pares i germana del Marc animant...per uns minuts vaig pensar que estavem a meta. Pero no, seguim pujant riu cardener amunt...amunt...amunt...fins arribar al ultim avituallament. Alla ens diu 3km i tot baixada fins a la Coma. Animats de que eren els ultims km de pujada pugem a bon ritme pero la cosa esta en que no parava de pujar en cap moment, una pujada que semblava infinita. Desde uns 800m vam pujar fins a la cota 1400. Com més alts estavem més boira que casi no es veia res apart de una mica de pluja. Al final ja vam veure l'entrada a la ultima baixada de totes. Un ultim corriol amb molta pedra amb alguns llocs de posar peu a terra per seguretat. De tant en tant algun lloc dificil que veia clar baixar (tot i que desde darrere semblava que anès a volcar segons el Marc) prefereixo no veure fins a quin punt vaig estar a punt de caure jaja pero vaig aconseguir baixar alguns llocs que mai ho haguès dit. Al final es feia tot i per fi ultims metres abans de meta! No sabia quanta estona portavem...arribem a metar i veig 4h 22min per fer 36km! (ens vam passar rapidissim no ens vam adonar). Vam arribar enfangats a tope. 

Una etapa molt tecnica que tot i que va ser sota pluja en alguns moments i tot humit...m'ho vaig passar com mai de be! 10 anys de la volcat...i 10 anys que faig mtb (i que vam començar junts a fer mtb amb el Marc). Una bona manera de celebrar-ho. Dos etapes que...l'any que ve repetim! es més l'any que ve cauen les 3 segur. Dur pero molt espectacular, la volcat es una de les proves per etapes que val la pena preparar-se. Volcat 2015...alla ens veiem! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada