diumenge, 27 d’abril del 2014

Copa catalana Collbato

El dia 12 tocava copa catalana a Collbato. Dies abans llegia que el circuit era molt revirat i el que em va sorprendre...els 34m de desnivell! 
Dissabte arribem alla a las 12 aixi poguer fer una volta de reconeixement. Desde el començament fins al final era tot curva amb alguna recta llarga que es podia apretar a tope. No era del meu tipus de circuit pero tocava salvar la carrera com fos. 
A les 14:30 sortia la primera carrera i a les 16 la segona. Pel que veia seria una carrera que es faria durilla tot i el seu poc desnivell. Bon escalfament i cap a corralines (l'espai haguès pogut ser una mica més gran...). Sortia desde darrere de tot pero tal i com vaig pensar va haver-hi una caiguda multiple. Sortida molt rapida on em va costar una mica agafar el ritme (si es que tanta curva no es la meva especialitat...) trobo un ritme comode fins...un esglaó, el de davant meu casi cau, jo anava molt enganxat faig l'esglao i casi caic tocant la roda del de davant meu. Va quedar amb res, pero amb molta mala sort un amic del equip que anava darrere meu va tenir una molt mala caiguda que el va fer abandonar (per sort al final res greu). Segueixo amb un posantme al davant i apretant per remontar llocs o almenys intentar-ho, molt temps perdut en aquella casi caiguda. Unes voltes apretant a tope cada vegada em sentia més comode en el circuit. Ja pensant amb la volcat de la setmana seguent no arriscava massa en alguns punts del circuit. Durant unes voltes temps calcats entre jo i l'altre que es va veure implicat a la casi caiguda. Ultima volta...m'adelanta i apreta el segueixo quan a la penultima curva cosa que em va fer molta rabia...me'n vaig al terra. Tenint la mala sort que la palanca del canvi anava regular...alla se'm va escapar i no vaig tenir res a fer. Tot i aixi aquells minuts em van encantar aquells minuts on llastima de la caiguda hagues sigut una ultima volta molt interesant, pero coses que passen! Al final vaig acabar satisfet, sensacions bones i sobretot...se que puc millorar encara més a les proximes carreras. Un dissabte amb un ambient biker espectacular, etc. Proxima carrera de copa catalana...St Llorenç de Morunys! gaaas.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada