dilluns, 7 d’abril del 2014

Open Barcelona St. Vicenç dels Horts

Segona prova del calendari del open Barcelona. Aquesta vegada tocava anar a St Vincenç dels Horts. Un circuit amb molt de desnivell, repechons durissims i un corriol que tenia un parell de llocs que s'havia de vigilar. 
Arribem a les 8:45 a buscar dorsals i cap a escalfar. La sortida era en pujada directament cosa que uff veia a venir que no em sortiria gaire bona sortida. Fem un bon escalfament i cap a les corralines. Col·locats ja a la sortida...gaaaas

Tret de sortida, primera rampa a tope...descontrol absolut i pulsacions als nuvols, despres del bucle petit tap en el primer corriol. Primera volta dintre del que cap bastant be, tot i aixi baixant no vaig tenir gens el dia...especialment en un dels corriols. Segona volta...alla va arribar el desastre, els repechons passarien factura i tenia que anar dosificant forçes. Tot be fins el tram de corriol, ja casi al final esglaó i la bici se'm va anar recta...hi havien molts troncs i un arbre vaig aconseguir agafarme al arbre i reduir consequencies, unes quantes esgarrinxades i ja esta. Aixo ja em va fer perdre molt temps...segona part del circuit que era la part més rapida intento recuperar, pero ja cap al final enganxat a un grupet al entrar a la trialera el de davant sen va recta sense poguer girar, l'aconsegueixo esquivar pero passo pel pitjor lloc i surto per sobre la bici picant amb el casc al terra i despres un fort cop a la cama, caiguda forta que em va costar recuperarme, m'aixeco per sort res greu, cadena treta de una manera rara, la fico i segueixo encara que molt adolorit de la caiguda. Arribo a passar per meta pero encara quedava una volta...els repechons a la ultima volta les cames no responien, un cop a dalt ja pensant que m'havia lliurat de les rampes fortes de pujades seguir. Despres de les dues caigudes a la segona volta no les tenia totes...vaig asegurar no tornar a caure. 



Ultima part de la volta aconseguint un ritme constant i bo pero anant molt just de forçes, les ultimes pujades picaven molt. Ultims corriols recordan que alla havia tingut la caiguda forta la volta anterior...la baixo amb precaució. Finalment pas per meta...molt temps perdut per les caigudes pero dintre del que cap encara "salvada". 
Ultimes curves abans de acabar meta


Rampots que et feien donar-ho tot i més per aconseguir pujar-los...


Al final 25km 1200m de desnivell amb 1h 59min, sensacions no gaire bones pero també s'ha de dir que les caigudes em van passar factura especialment a l'hora de baixar...que perdia molt de temps, massa. Sempre hi ha d'haver una mala carrera jeje la próxima va millor segurissim! 5 dies i copa catalana a Collbato. Un mes d'abril espectacular! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada