dilluns, 11 d’agost del 2014

Senderisme a Berga i pedalada de la lluna plena 2014 (dia completissim)

Despres de una semana molt completa despres de la ultima carrera tocava participar a una pedalada a Guissona. Pero abans el mati...vam sortir del camping a les 8 del mati, idea? anar a pujar al Santuari de Queralt i fer una ruta per alla. Arribem a les 9 i toca començar pujar fins a dalt el santuari. Uff quines "escales" fins a dalt, tot i no fer calor estavem tots rajant de suor. A mida que anavem pujant vam entrar a una boira que va tardar una mica en marxar. Al arribar a dalt vam decidir tirar per la ruta més llarga, espectaculars corriols que feien que tinguessis que estar pendent de cada pedra, no relliscar...vam decidir tornar perque amb 2h només haviem fet 5km! al baixar tots vam patinar, i just a un lloc bastant complicat de baixar la Maria i jo patinada a la vegada!jaja despres la Emma també una bona patinada. A la tornada la boira havia marxat i ja teniem unes vistes increibles. Una vegada arribat al Santuari de Queralt a baixar. Despres de baixar les escales fins abaix..ens fixem que el peu ens tremola jaja despres de 4h de caminar (ens van passar volant) el cansament a les cames hi era. Vam arribar abaix a Berga sobre la 1 tal i com teniem pensat, buscar un lloc per dinar i descansar. Aixo si despres quan ens vam aixecar...uff les cames pesaven! 

Despres de dinar visita al panta de la Baells, quina presa més gran...es enorme! i quina tranquilitat que hi havia. Unes vistes espectaculars. Despres tornem a Berga i unes voltetes per el centre de Berga. Faltaven poc per les 6 i ja era hora de tornar cap al camping, mati/mitja tarda de riures, patinades, bones vistes, senderisme, passejada per Berga :D i encara no s'havia acabat el dia...al arribar al camping tocava preparar les coses i marxar cap a Guissona!

Despres de la caminada no les tenia totes de poguer rendir al maxim pero bueno faria el que poguès. Arribo a casa el Marc a les 8:15, preparem les bicis, on jo estrenava pneumatics hutchinson toro. Anem a fer la inscripció i encara no es veia gaire moviment. Mica en mica va començar a arribar la gent. A les 9:15 anem a escalfar una mica i les sensacions eren bones! les cames tiraven. S'apropaven les 10 de la nit...ningu anava a la sortida, just quan el Marc i jo vam anar cap alla la gent es va començar a moure. A la sortida tenia que entrar rapid en el corriolet dels primers perque alla es faria tap segur. El primer km era neutralitzat, em poso quart darrere de 3, just a la recta del bon area plat gran i aconsegueixo posar-me primer, corriol que apart del bassal de fang que una mica més i em tira al terra el vaig passar be. No m'ho creia primer despres de la caminata...despres el que ja m'havien dit que estava molt fort m'atrapa i vam fer un grupet que erem 4. Es va fer un bon forat respecte la resta, els primer 10km em trobava super be, fins que hi havia alguna rampa de pujada on patia molt i veia que faltava una mica de les forçes que normalment tinc...al final vaig quedar despenjat pero el cos no donava per més. Vaig anar aguantant la quarta posició, veia una llum darrere meu i ja sabia qui era...no se d'on vaig treure forçes pero vaig aguantarlo fins al final, just al final pujada rambla de guissona amunt pero no estava senyalitzat ni res i no sabia cap on tenia que tirar, aixi que vam entrar junt amb el marc a meta. Super content que despres de la pallisa que m'havia fet durant la setmana i aquell dia caminata dura...el cos va aguantar. Dia increible!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada