diumenge, 9 de setembre del 2012

3h resistencia manresa 2012

El dia 25 tocava anar a les 3h de manresa, ja hi havia ganes que desde Bonansa que no tenia cap carrera. Vam arribar alla a les 4 aprox ja es veian alguns dels obstacles que tindriem que superar prometia bastant. Vam anar a buscar els dorsals amb un amic i despres més tard ja a fer la volta de reconeixement primera part del circuit bastant rapida amb una lleugera pujada i despres un puja/baixada constant. I part final del recorregut amb uns quans obstacles artificials. Entre ells unes rampes de fusta que s'havia de vigilar de no caure al mig, o uns troncs que s'havia de vigilar de no volcar endavant. Cada obstacle tenia la seva alternativa aixi qui no es veia capaç de fer-lo podia passar per alla. 
A les 6 van avisar que anessim cap a posar-nos en posició pero que es va retrassar la sortida ja que un participant havia caigut amb greus consecuencias. A les 6:15 es va donar el tret de sortida, em va sortir una bona sortida llastima que a la pujada anavem tots enganxats i era molt dificil avançar. Al cap d'unes voltes ja s'havia estirat tothom, primera part del circuit la més rapida era on avançava més be i part més tecnica on em faltava una mica de ritme pero en general be. 
Quan tenia les millors sensacions... la cadena em va deixar tirat es va trencar a mig circuit. Aquells moments van ser els més durs de la carrera, apart de perdre moltisim temps que em va fer perdre moltes posicions... impotencia total al arribar al "box" i que m'arreglessin cadena. 15min per arreglar cadena i vaig sortir al maxim ritme que podia ja sense reservar ni res total no tenia res a perdre. Em va sortir una volta bastant rapida i ultimes voltes a molt bon ritme. Al final 12 voltes pero amb bones sensacions de cara a les dues ultimes carreres de final de temporada. 
Destacar també coneixer a un que també era de terrassa i coneixer en persona a gent. Un gran dia, molt bon ambient i bona organitzaci. Any que ve a repetir!



Rampa que la van acabar anulan per seguretat (era una pasada aixo si em va agradar)


Jo i un amic aquesta era la nostra zona de boxes a més molt ben colocada al lloc per entrar al circuit


Començament de una de les voltes, aqui fent la curva abans de entrar a cami
 Entrant a la zona més tapada del circuit era de les ultimes voltes i la visibilitat era nula alla dintre quan eren casi les 9

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada