dimarts, 26 de juny del 2012

campionat catalunya xc aiguaviva

Aquesta setmana va ser una de les carreras que li tenia més ganes. La setmana anterior les 3h de resistencia havia aconseguit trobar les bones sensacions de cara al campionat de catalunya, aixi va ser. 
Dissabte vam arribar alla sobre les 8 i ja es veia a venir un extra que faria la carrera més dura, la calor. Inscripció i despres junt amb uns amics a fer el circuit que hauriem de fer 3 voltes. La sortida va ser el que menys em va agradar ja que tirava per una lalrga recta de asfalt. Despres tot corriol rapid sense gaire dificultad tecnica, pujades curtes pero explosivas, baixades amb curves peraltades sens dubte dels circuits que més m'han agradat. A las 9:15 va començar les carreras de les categories femines, cadets, master 40-50-60. 
A les 11 em tocava ja el sol pican bastant, es va donar la sortida i com havia previst seguir ritme a la recta llarga d'asfalt per molt que apretava no m'acabava de apropar, primers corriols es podien haver fet sobre la bici pero l'acumulacio de gent va fer que al principi toques baixar, poc a poc es va anar estirant el peloton i tambe troban les bones sensacions, primera volta uns 45min aprox. Vaig passar per meta i em vaig prendre un gel, l-carnitina i tub de magnesi. Sens dubte la volta que em vaig trobar millor, tercera volta la pitjor nomes començarla veia a venir que patiria moltisim pero bueno ja sabia que no podria ser doblat, vaig anar tiran enganxat a un grupet, al arribar al avituallament em vaig tirar un got al casc la calor m'estava matant pero faltava poc, nomes feia falta un ultim esforç. Al passar per meta satisfacció total, es va patir pero tot te la seva recompensa. 


deixo link de les fotos: fotos campionat catalunya aiguaviva



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada