diumenge, 22 de gener del 2012

s'apropa temporada 2012

Aquesta temporada sera un gran canvi comparat els altres anys, la setmana pasada vaig anar al morenito i he entrat al equip p.c. morenito! espero fer una bona temporada, Divendres passat vaig anar a fer-me la revisió medica per la llicencia, dema sera oficial que soc del equip. La motivació d'aquest any es enorme, poguer estar en un molt bon equip amb grans cracks. 

Pel que fa a entrenaments aquest mes de gener no estic parant gens, casi cada dia surto a entrenar a vegades rutes curtes pero intensas ja que per les tardes es fa de nit massa d'ora i no em puc permetre anar gaire lluny. La veritat es que aquest any em trobo amb molt bon estat de forma comparat el any passat, que tot i aixi em queda moltissim per millor, penso entrenar tot el que fagi falta per fer bones posicions a les carreras. 

Tambe cal dir que per l'epoca que estem que hagi de sortir a entrenar amb culotte curt i maillot curt es increible, que estem a mes de gener!  pero bueno en part millor, prefereixo una mica de fresqueta abans que el fred fort. Aquestes proximes setmanes a entrenar mes i mes!

Gaaaaaaas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada