dijous, 30 de setembre del 2010

ruta terrassa-castellar


Ahir al mati ruta en bici per aqui terrassa. Vaig maxar a las 10 del mati. Per canviar una mica de zona vam decidir anar cap a matadepera, passar per st feliu del raco i d'alla baixar cap a castellar. De terrassa fins a matadepera van ser uns 6km. Vam sortir de terrassa per la part de la riera i d'alla cap amunt. en un lloc un petit sustu que no em va donar temps a treure el peu del pedal i una petita caiguda (no se que li passava al pedal que per desengarxarme costava molt , posiblement debia ser perque estava brut o alguna cosa). Un cop a matadepera vam tirar cap a la font de la tartana. una pujada amb un cami de gran amplada i una pujada llarga. Per entrenar una mica de força la vaig decidir pujar en plat mitja i lo mes rapid posible. vam seguir pujan, tot cami ample. Alguna pujada amb la dificultat que relliscava molt. Despres va començar el descens, vaig tenir algun ensurt ja que tinc el pneumatic de davant gastat i en algun moment semblava ke sem anes. Vam arribar a st feliu del raco i vam agafar el cami que baixa fins a castellar. una llarga baixada a una bona velocitat. un cop abaix la tornada va ser pel mateix lloc. La pujada amb tranquilitat, hi havia una rampa de formigo que tela el percentatge de pujada que debia tenir. Despres venia una mica de puja i baixa i en un lloc vam trobar molta sorreta. De cop sem va girar de manera brusca el manillar, i vaig intentar controlar la bici pero al final vaig anar al terra. Va ser res un caiguda que no em vaig fer res. I ja cap amunt fins a on es creuaven 4 camins i vam agafar el que tirava cap avall cap a matadepera. Una llarga baixada que es pot agafar una velocitat impresionant, pero que s'ha de vigilar perque hi ha una curva molt tancada i et pots quedar sense curva per girar. Un cop arribat a matadepera ja cap avall a terrassa.


Quilometres totals: 36,02 km
Temps pedalat: 2h 28min
mitjana: 14,59 km/h
maxima: 46,39 km/h


Actualment en el contakm que tinc desde fa uns 2 anys 6282km
Aquesta setmana dema , dissabte i diumenge a pedalar mes. I aquesta tarda a mantenir una mica anant a correr.


Foto de la pedalada de l'espunyola baixant per una trialera el començament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada