diumenge, 29 d’abril del 2012

open bcn st perpetua de mogoda i lliça d'amunt

Espectacular mes de carreras que estic tenint. Fa unes 2 setmanes vaig anar al open de bcn de st perpetua de mogoda. Per mi era la primera prova del open que feia (no vaig poguer anar a la primera) va ser un circuit molt rodador sense dificultad tecnica. Va ser una carrera molt rapida i a la vegada molt dura ja que la mitjana era molt alt. Primera volta bastant be, casi tota la pujada dificil era al principi. Despres era rodar pla i baixada. Segona volta se'm va fer dura pero que ja gracies a un amic del mateix equip em va pujar els anims i vam fer la volta junts a bon ritme. Començava a trobar-mhi be. La tercera bastant be ja es feia més dura la pujada tot i aixi a bon ritme. Al començar la ultima volta practicament vaig anar sol vaig aconseguir doblar a un junior que anava molt tocat. Satisfet de com havia anat la carrera i bones sensacions.

Setmana seguent va ser tot el contrari a Lliça d'Amunt, va ser un recorregut 100% tecnic tot corriol. Fent la volta de reconeixement ja vaig veure que no seria el meu dia apart tampoc tenia suficient confiança en alguns llocs. A destacar que un punt de la baixada tenia una pendent espectacular, al final no la vaig baixar cap vegada volia arribar sencer jeje. Al final va sortir una carrera bastant dolenta, pero bueno no sempre totes seran bones!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada