dimarts, 29 de novembre del 2011

final de pedaladas 2011 i objectius 2012

Despres de la pedalada de diumenge ja s'han acavat totes les pedalades previstes de aquest any. Sens dubte ha sigut el meu millor any i tambe el que he fet mes quilometres uns 6000-7000km. 
Al maig primera pedalada que faig amb 2000m de desnivell, la del Solsones. Despres un altre bon resultat va ser a la pedalada nocturna que vaig quedar amb la posició 14 i un amic també va fer una gran pedalada i va arribar al cap de 15min. +
A Castellcir  el mes de setembre va ser una de les pedalades mes explosives que vaig arribar posició 18. 
La falconada que aquest any em va encantar el recorregut, molt rodador i trialeras rapidas que es podien fer casi totes sobre la bici. I que sense esperar un gran resultat vaig tenir la sorpresa de fer posicio  20 de 592 65km 1400m de desnivell. 
I la carrera prehistorica el diumenge que vaig acabar primer de la meva categoria i 101 de 309 a la general. Molt content de aquest any resultats i haver disfrutat moltissim.


Apart de la quantitat de entrenaments que he fet ja de casa pensant amb l'any que ve, que la idea amb federarme. Al febrer el open tactic que es fa durant el mes, i despres ja el open de bcn, anbaso... i reptes de llarga distancia fer els monegros i selenika. 
Estic segur que a base de entrenaments disfrutan de la bici i tenint confiança en mi mateix podre fer una gran temporada 2012. 

Lo mes important de la btt, disfrutarla a tope! el ciclisme es vida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada