dilluns, 28 de novembre del 2011

Prehistorica 2011 gran carrera!

Diumenge em vaig llevar que eran las 5:30 ja amb ganes de pedalar i disfrutar. Vaig posar a punt bici mirar que estigues tot be, a las 6:45 estava al punt de trobada de la colla btt terrassa. Vam marxar a las 7 del mati direcció Roca del Valles, quin fred que feia! 3-4 graus i jo amb culotte i maillot curt amb manguitos. Vaig arribar alla a las 7:40 buscar el dorsal i fer escalfament, a las 8:05 em vaig ficar ja a linea de sortida, una bona sortida dona molt avantatge! es veia un molt bon nivell i aixi va ser. 


A les 8:30 es va donar la sortida que va ser basicament anar a plat gran cap al km 5-6 vaig baixar una mica la velocitat i trobar el meu ritme rapid i anar fent sense perdre posició, durant els primers 23km molt camir ample i rodador cosa que em va fer guanyar posicions. Portava 1h fins al km 23, alla van començar les trialeras primer bastant be es feien bastant be, pero despres a mida que s'anaven complicant em costaven mes ja que les trialeras molt tecniques no son lo meu... 
Pero aixo si uns corriols i trialeras que eran una pasada. En una trialera de les ultimes els fre de darrere em van deixar de funcionar. Entre el fang i que no tenia fre darrere casi tota le'stona posant peu al terra per sort ja era casi al final de trialera que vam tenir que passar per sota un pont molt baix! d'alla cami ample fins la arribada, que tot i les petites molestias que vaig tenir allla li vaig poguer ficar plat gran i la arribada amb un bon sprint. 

Organització un 10, durant el recorregut anavan donant ampolles d'aigua. Senyalització tambe perfecte no hi havia cap lloc que et poguessis equivocar. I participants un gran nivell! 

Al arribar no tenia bones sensacions de bona posició pero quan vaig arribar a casa hi miro em vaig quedar molt sorpres! primer categoria sub23 i 101 de 309 a la general a tan sols 10min de haver fet top50. La veritat es que estic molt satisfet del resultat i d'haver disfrutat moltisim! 

Felicitar a tots els que l'han organitzat. I tambe els de la meva colla, btt terrassa que van fer la no competitiva i que la van acabar be. 


Any que ve i torno!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada