dimecres, 12 de gener del 2011

resum primeres rutes del any

Bon començament d'any pedalant setmana pasada una ruta molt interesant. Vam sortir desde el punt de trobada i d'alla vam agagar la carretera cap a castellar, a bon ritme ja que la carretera es ideal per entrenar fons. Vam travesar Castellar, i vam anar fins a Santmenat i d'alla cap a Caldes de Montbui. Tot per carretera va estar bastant be, feia temps que no feia tanta carretera. Vam iniciar despres el ascens al port de farell, vaig agafar un bon ritme fins a dalt, no m'esperava poguer anar tant rapid. Un cop a dalt vaig esperar 5min a que acabessin de pujar els altres i vam iniciar el descens. Simplement impresionant el descens per la carretera unes curves molt maques i es podia agafar molta velocitat. A baix vam descansar una bona estona encara quedava lo mes dur. Al GPS ens marcava que estavam al costat de un track ja fet i vam seguir el cami un cami ple de pujades molt fortes i alhora molt maques. aixo si les pujades desgastavan poc a poc. Al final vam arribar a la carretera de st llorenç savall. Per acabar de fer la ruta completa vam pujar pel Puig de la creu primera part de la pujada be pero la part final va ser mortal, vaig veure una llarga pujada i las meves cames van dir que prou...un cp a dalt satisfaccio de haver pujat casi tot menys un trosset.van ser 65km una mtijana de 14km/h i maxima de 49km/h

Ara plantejantme fer la marato dels monegros o no...depen de com mi trobi al mes de abril

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada