dissabte, 22 de gener del 2011

castell de besora i altres

Setmana pasada vaig fer un parell de rutes bastant bones i entretingudas. Divendres 14 vaig sortir tard a las 12:15 aprox. Vam quedar a las 12:15 l lloc de trobada de sempre i d'alla vam tirar cap a matadepera. Vam fer un trosset de carretera fins a trobar el cami que buscavam per anar cap a l'obac. Una pujada amb forma de S va fer molta calor...despres una petita baixada pero que cada cop esta mes malament amb molta pedra gran per alla que s'ha de vigilar...i ja despres el que normalment faig pujar pel cami al obac i cap al restaurant "la pastora" i la baixada la vam agafar pels caus fins la carretera rellinars. Uns quilometres de carretera i ja a terrassa. Va estar be la ruta l'unic inconvenient va ser que al anar amb malles curtes a las pujades em matava anar tan abrigat.

El dia seguent ja vaig anar a Solsona a passar el cap de setmana. Alla el dissabte vaig fer dues voltes al panta. Una amb temps record que vaig tardar 39min 50 segons son 19km.

I diumenge una ruta que tenia ganes de fer al castell de besora, una de les meves rutes preferidas de alla solsona. a la baixada amb la camera go pro la vam gravar. proximament pujare el video a youtube. Una baixada impresionant. Llastima que l'han arreglat una mica tot i que encara segueix havent i esperu que seguixi la part de pedra.

Aquesta setmana ahir vaig anar a rodar una mica aixi ja anar rodat dema, una mica de fred. Vaig pujar als caus i baixar a bon ritme ja que anava sol.

Dema sortida amb els de la colla btt terrassa en principi la idea esta en fer terrassa-puig de la creu-sabadell-terrassa. A veure si no fa gaire fred. El que es segur es que tan peus com mans es congelaran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada