diumenge, 2 de gener del 2011

a començar l'any pedalant

Aquesta setmana he fet un parell de moolt bones rutes. el dia abans de nadal vaig quedar amb gent nova per sortir en bici tots genials molt bon rotllo i a mes tots uns maquinas. em queda molt per entrenar. Vam sortir desde el punt de trobada i d'alla en direccio matadepera i vam pujar per la font de la tartana. Vam agafar un cami de pujada i ja la baixada fins la carretera una llarguisima baixada amb algunes pedres que podien ser un perill. Un cop vam arribar a baix vam creuar la carretera i vam agafar un cami que travesava la riera (passan per alla vaig recordar que hi havia passat en una pedalada) i seguin el cami vam arribar a sant llorenç savall. Un cop a st llorenç savall ens vam parar a esmozar alla. A la tornada vam gafar el cami que anava cap a Castellar. ja saben que era la tornada ja vaig ficar tota l'energia que tenia, un bon ritme la tornada. La baixada a castellar vaig arriscar moltissim pero vaig tenir sort i cap espant- La tornada va ser per la pujada de castella a st feliu del raco la vam pujar bastant rapid. I d'alla ja cap a terrassa, en total van ser 55km

I dimarts passat ruta fins la platja de barcelona. Una ruta amb 450m de desnivell i desde terrassa 70km una ruta ideal per rodar a bon ritme. L'anada va ser una mica lenta ja que el fred molt fort que feia no deixava pedalar a gust. Vam arribar a la platja i despres de parar una estona ja no feia tant de fred. la pujada mes rapid que la baixada, aixo si els ultims quilometres van apretar el ritme i lal no estar acostumat a fer tants quilometres vaig acabar ben cansat. La ultima pujada molt interesant llastima que em van faltar forçes pero la proxima vegada ho tinc decidit la pujare tota.

I per començar l'any ahir una ruta fins a castellar pujan per la font de la tartana i castella i pujada per sant feliu del raco.

Aquest 2011 hi han molts objctiu de rutes interesants

1 comentari: