dilluns, 20 de setembre del 2010

ruta cap de setmana


Aquest cap de setmana en total vaig sortir dos cops. Dissabte al arribar al camping a las 7 de la tarda vaig decidir anar a fer una volta al panta encara em donava temps abans que es fes de nit. Estava bastant nuvol pero ja es veia que no plouria. Dissabte a aquella hora una calma i un silenci total. Nomes jo, el soroll de les rodesm de correr i ja esta. Gaudint d'unes vistes que per moltes vegadas que ho vegi el panta sempre es diferent. Una tranquilitat que fa que oblidis tots els problemes, i dona una felicitat absoluta. Vaig anar bastant tranquil vaig fer 19km mitjana de 20km/h i maxima de 42km/h.

Diumenge ruta cap al miracle. Vam sortir aproximadament a las 10:40 no feia gaire calor, al reves feia una mica de fresqueta. Primer la pujada fins a dalt la carretera principal que va anar de luxe per escalfar i que es passes la fresqueta. Despres la llarga baixada per carretera aixo si hi havia vent i feia que no es pogues correr gaire. despres ja una pujada i cap al miracle. Estava tot bastant sec, la pujada mes forta fins la casa de "valls" bastant dura pero es fa bastant be amb mitja. Pujan per alla hi havia un bolet! un pinetell! bon senyal que ja estan sortint. un cop a dalt de tot cap al miravle. D'alla vam agafar la carretera principal fins a l'hostal del boix que enllaça amb la carretera que va cap a guissona i cap a solsona. Vam baixar cap a solsona, una baixada molt llarga de carretera. Vam arribar a solsona i vam tirar cap al gr per baixar per la trialera que hi ha que et deixa al panta. la trialera estavan algunes pedres mullades i relliscaven pero tot be. Finalment una part del panta i vam arribar. en total vam fer 43,82km amb una mitjana de 17km/h i un temps de 2h 40min. Una bona ruta!


Foto del panta de st ponç e.e un panta molt especial...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada