dijous, 16 de setembre del 2010

ruta bici diumenge 11/09/10

Cap de setmana que amb 2 dies vaig fer 85km. dissabte migdia 36km fen 2 voltes al panta de st ponç. Una mitjana bastant alta, ja que vaig fer-ho lo mes rapid per saber com estic de forma. 1h 25min vaig tardar amb una mitjana de 25,32km/h i una maxima de 47km/h. Aquell dia no duia manxa ja que l'havia perdut a la pedalada de l'espunyola. Per srt no vaig punxar i tenir cap averia. A la tarda vam canviar 2 pneumatics de un amic, uns neumatics marca "panaracer" de 2,10. L'endema vam sortir i primer vam anar en direccio cardona baixada a terracuques i despres vorejan al riu cap a cardona. un cop a cardona vam agafar la varian que sempre agafem per fer-ho mes llarg. Un cop vam arribar a terracuques per tornar ja cap al camping vam agafar un cami que et deixa al costat de una granja a naves. Hi havia molt esbarzer i molta planta alta per alla. I alguna regatera que s'havia de vigilar perque desprs era dificil sortirne'n. Un cop al costat de la granja desprs de un bon pujadot vam tirar cap a la carretera de naves i enllaçar amb el cami que baixa cap al panta. Baixada impressionan i un bon salt que hi havia, que sino es pilla be el salt ptos caure malament i anar al terra, despres de aquella baixada m'anava a parar per esperar els altres i vaig frenar molt en sec i vaig caure per no podermedesenganxar, caiguda tonta. un cop al panta ja tornan en una curva un amic va agafar la curva amb molta inclinació i va tenir una bona caiguda amb una cremada a la espatlla i una altre a la cama, com que era pedra. Vam tardar unas 2h i algo a fer la ruta sencera que van ser uns 43km. Amb una mitjana de uns 15km/h. Aquesta setmana mes ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada