diumenge, 6 de maig del 2012

copa catalana Vall de lord 2012

Espectacular cap de setmana a la vall de lord. Dissabte a las 3 vaig arribar alla i despres de fer la inscripcio vaig anar a fer una volta de reconeixement al circuit de la crono. Baixada de pedres i despres enllaçan amb un corriol de pujada que se'm va fer etern. Despres tot corriol tecnic enllaçan amb el cami ample i ultima part baixada de pedres que tela! pero a la vegada molt divertida. I amb una rampa final forta abans de entrar a la zona de meta. A mitad de la crono vaig tenir una caiguda que em va fer perdre uns segons molt valuosos pero bueno que hi farem. Al final un temps de 18min.
I avui tocava la carrera si el circuit de la crono havien sigut 4km i 130 de desnivell, el circuit han sigut 6km i 230m de desnivell cada volta. La part que no es va fer ahir era bastant tecnica amb alguna que un altre baixada que hi havien colxonetas en cas de caiguda. 
La sortida com no explosiva a més no poder, primer km enganxat al peloton pero despres el fort ritme imposat he hagut de baixar ritme quedaven unes voltes per davant i allo nomes era el starloop. Total he agafat un ritme rapidet i dosificant forçes. Baixades tecnicas anar fent em falta millorar la tecnica i agafar molta més confiança que sino fos per aixo faria millors temps pero poc a poc. 
Pero bueno molt satisfet de la carrera d'avui, de mica en mica vaig guanyant la tecnica i confiança que em falta. Posicio 9e sub23 i aixo m'ha fet avançar posicions a la general de sub23 a 8e! 

Ara toca una setmana de descans de carreras despres de un mes espectacular, i seguir entrenant a tope! que el dia 20 toca open bcn a Corro d'amunt. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada