dilluns, 28 de gener del 2013

temporada 2013 ja al costat

Finals de gener ja, mes de gener que esta sent molt productiu pel que fa a entrenos. Sortint casi cada dia deixan algun que un altre dia de descans. I fent sortides de llarga distancia a bon ritme per anar guanyan fons. També entrenan el meu punt debil, les trialeras. Molt satisfet ja que a comparació de l'any passat ara tinc més confiança al baixar i anar més rapid. 

Fa unes setmanes vaig ferme la prova d'esforç, bff al final de la prova nivell 15 de la estatica com picava... jeje. Aquest any ja passo a categoria elit i m'haig de posar les piles, aquest any vaig a donar guerra o almenys intentar-ho jaja. A diferencia de la temporada passada a més de les proves de copa catalana, open bcn també anire a algunes de llarga distancia. La primera sera el campionat marathon de l'anbaso el 3 de març que anira be per posarme a to i agafar el ritme de carrera per Banyoles el dia 10 de març. A més d'aquestes carreres per aquest any tinc programades la pedalada transcorriols, la que vaig cada any pedalada solsones aquest any intentan baixar de las 4h al recorregut llarg, les 3h de resistencia del bike show bcn, 3h resistencia de Manresa fent equip amb un amic, nocturna de Guissona, i algunes més. 

Un altre novetat aquest any es que tinc entrenador aixi saber com millorar més els meus punts debils. Tambe dir que aquest any me germana també competira en categoria cadet la seva primera temporada. Molt satisfet que s'hagi aficionat al mtb i que a les carreres s'ho passi be. Aquests dies alguna sortida amb ella a ferli fer trialeras que vagi agafant tecnica sobretot i agafi el gust als corriols

Pel que fa a xc copa catalana/open bcn els circuits la majoria es repeteixen cosa que m'agrada aixi ja mels conec. Pero especialment de copa catalana m'agrada que es repeteixi el de Bonansa promet ser un gran cap de setmana. I tornar a repetir un dels recorreguts que més em va agradar l'any passat. 

Campionat de Catalunya de xc aquest any es fa a Lliça d'Amunt on segur que el circuit sera espectacular.  



Una temporada i un any que promet molot, i on anirem a donar-ho tot a cada carrera. Gas i cap a pedalar! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada