dimarts, 6 de març del 2012

recta final, copa catalana en 5, 4, 3, 2, 1...

El que semblava a varies setmanes de arribar practicament ja esta aqui. La copa catalana comença aquest diumenge, i sens dubte de les que tenen millor ambient, més participació. Amb aixo també arriben els nervis per no dir que ja els tinc... 
Pél que fa a la preparació física que porto estic molt satisfet i amb molt bones sensacions de cara a diumenge. Aniré a donar tot el que tinc i més, primera carrera de la temporada. Amb un circuit que tindrà un terreny que m'agrada, la pols (a no se que plogui els proxims dies esperem que no). Que sinó amb fang es un caos. 

Cap de setmana passat vaig aprofitar que estava per la zona de solsona per fer unes tirades a una mitjana alta, cami rodador i bones pujades. Vaig aconseguir el objectiu, diumenge tarda vaig sortir que semblava que tenia que ploure pero res va sortir el sol i tot. Vaig agafar un ritme rapid i poc a poc anar pujant. Pujades apretant molt i baixades a bona velocitat pero recuperant forçes. Al final vaig aconseguir una mitjana de 27km/h i 52km. 

Aquesta setmana ahir (dilluns) vaig fer descans, sempre va be recuperar energia totalment. I avui una sortideta de 30km uns 700 de desnivell amb una mitja de 21km/h. La pujada a tope pero rapidament recuperan en zones planes i baixada. Baixada a gas provant neumatics i s'agafen perfecte en pols (espero no anar al terra a altes velocitats...). Dema toca sortida amb un amic que també es del equip que estic (felicitarlo per la tercera posició del cami moliner crack!) i sera fer la ruta d'aquesta pedalada a gas. Dijous descans i divendres un ultim entrenament de 30-40km a tope. 
Dissabte tocara dia molts nervis! ja hi han ganes que arribi diumenge per anar a tope!:D 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada