dissabte, 17 de març del 2012

motivació a tope

Despres de la copa catalana de Banyoles la setmana pasada, apart de ser la primera carrera que participo i aprendre moltisim errors que vaig fer i tal, una de les coses més bones ha sigut la motivació que ha pujat molt. Em van doblar molts de la categoria elit i vaig quedar dels ultims de la meva categoria 20, pero tot i aixi vaig aconseguir puntuar, mai rendirse. Motivació a entrenar molt fort i per la proxima presentar la maxima batalla posible i seguir sumant punts a la classificació.
Setmana que dilluns vaig fer descans per recuperar totes les energies a tope. Dimarts vaig fer una sessio de series a roques blanques, molt bones sensacions. Dimecres vaig fer 4 sessions a roques blanques i despres ruta fins la pastora a bon ritme ja anant rodat. Dijous descans, sempre va be recuperar energies i no forçar massa el cos. Divendres el etapon de la setmana fins a mura un total de 62km amb una mitjana de 27km i un desnivell aprox de 1300. Molt content d'aquests ultims entrenaments i amb molta il·lusió que sigui la proxima carrera per mostrar tot el que puc fer i les millores gracies a les experiencies.

A seguir pedalant i disfrutar de la bici!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada