dimarts, 8 de novembre del 2011

cronica falconada 2011

El dia 23 va ser la falconada de sabadell. Els dies anteriors s'havia dit que es podien preveure pluges, i va haver sort i no va ploure. Diumenge em vaig despertar a las 4:30 ja amb els nervis de començar a rodar. a las 6:30 haviem quedat al punt de trobada de la colla. Vam sortir puntuals, tothom amb ganes de la pedalada. A les 7 vam arribar un grandisim ambient. Ja hi havia moltisima gent, vam anar a buscar els dorsals, una mica de escalfar, i 30min abans de la sortida ja em vaig col·locar a la linea de sortida. Espectacular la quantitat de gent que hi havia , vaig tenir sort de haver anat a buscar lloc mitja hora abans. A les 8 en punt va començar la pedalada primers quilometres frenat ja que els carrers estrets i tanta gent no permetien gaire. Tot i aixi a la que el carrer es va fer ample vaig apostar per fer un primer esforç a plat gran i deixar gent enrere, al agafar al cami ja tenia gent pero poca, cosa que em feia pensar que estava de les primeres posicions. Primera part de la carrera cami ample i anar pujan poc a poc, pero a molt bon ritme. Tenia uns grandisims maquinas a roda! tot i aixi donant tot anava aguantant be pressió. Els corriols de baixades molta pedra pero molt entretinguts! ja veien com seria la pedalada els primers 10km, sabia que disfrutaria com mai. Primer avituallament parada instantanea de uns segons i seguir amunt. 
En general va ser una pedalada amb pujades llargues i amples. I una pujada tecnica que era tota pedra que em va encantar. Definitivament crec que soc mes escalador que de baixar, la pujada tecnica per pedra em va sortir perfecte tota. 
Baixades per trialeras espectaculars, menys un trosset que es tenia que fer a peu ja que hi havien uns forats enormes i apart arbres tombats i molta pendent amb pedra, pero apart d'aquella que pocs la van fer sobre la bici, totes les altres be. Rapides i facils de fer. Part final de la pedalada era totalment pla i rodar a un ritme espectacular ja que veia que estava en posicions avançades epro no sabia si gaire endavant i vaig intentar pillar els que tenia davant no va ser possible pero satisfet de haver fet lo maxim que vaig poguer. Aixo si el que va sobrar una mica pero bueno una mica de aigua va be jeje, va ser travessar riera. 

Dades pedalada

Quilometres: 60.89km
Mitjana velocitat: 20 km/h
Maxima velocitat: 59 km/h
Desnivell acumulat: 1500m 
Temps: 3h 7min 12 seg
Posició: 20 de 592 (molt satisfet)

Una gran pedalada avituallaments estaven be, senyalitzacio excel·lent no hi havia perdua, i un bon obsequi al arribar. L'any que ve a repetir!

http://www.dailymile.com/people/AlexO6/entries/10582172 dades de la pedalada temps etc. i deixo un parell de fotos que em van fer











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada