dimecres, 22 de desembre del 2010

ruta pineda-vacarises-obac-terrassa


Diumenge passat molt bona ruta, una de les que més m'agrada. El dia anterior vaig posar el nou canvi, un sram x-7 de 9 velocitats. Va bastant be lo unic que s'ha de acabar de ajustar.
Diumenge vam sortir a pedalar a las 10:30 aproximadament, primer la pujada per la pineda 50-1h fins alla dalt. D'alla vam agafar un cami de baixada molt bo, aixo si amb molt fang, en un bassal de fang em vaig quedar clavat al mig i mig peu a dintre el fang, apart que duia la bici que casi no corria de tant fang que i havia. En aquella zona ara sempre hi ha fang i aixo que no havia plogut els dies anteriors...un cop arribat a la carretera rellinars vam agafar el cami cap a l'obac. A la pujada mes forta que es tota de pedra, estava bastant humida i viag fer l'intent de pujarla pero al estar mullades les pedres em va relliscar la roda i vaig anar a l terr, no em vaig poguer desenganxar a temps. uns quans km mes vam fer i vam arribar a l'obac i d'alla cap al cami de la font del tronco. abans vam fer una molt bona trialera, una part que fins ara em costava baixar ara ja la se baixar. poc a poc vaig agafan tecnica i noto milloras. En total van ser 42km una mitjana de 12km/h, maxima de 48km/h i temps 3h 24min. Una molt bona ruta amb pujades molt interesants!

foto de les bicis fa 2 setmanes amb la primera ruta de bici enfangada


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada